Facebook
From Aqua Hedgehog, 4 Years ago, written in Plain Text.
This paste is a reply to The Sims 4. Room challenge po Polsku from Ja - view diff
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 331
  1. Syntezator mowy ,Online.
  2.  
  3. Zamiana tekstu na mowę po Polsku.
  4.  
  5. https://texttospeechrobot.com/tts/pl/zamiana-tekstu-na-mowe/
  6.  
  7. Nieograniczony , nie wymaga rejestracji ani instalacji.
  8.  
  9. Free TTS (Text To Speech)  multilingue: en-US, en-GB, es-ES, fr-FR, it-IT , de-DE, pl-PL, ru-RU, pt-BR, nl-Nl, id-ID, hi-IN, ja-JP, ko-KR, zh-CN, zh-HK.The Sims 4 Room Challenge ma na celu przetestowanie zarządzania działaniami społecznymi bez obecności innych Simów. Budujesz pokój 8 x 8 na dowolną wybraną przez siebie partię, przesuń swojego Sima do środka, a następnie usuń drzwi! Twój sim nie może opuścić pokoju, dopóki wyzwanie nie zostanie zakończone. Ostatecznym celem jest ukończenie aspiracji Mansion Baron bez zdobycia pracy, przyjaciół lub opuszczenia przydzielonej przestrzeni.
  10. Krok 1: Stwórz swojego Sima! Wygląd nie ma znaczenia. Spraw, aby wyglądały tak, jak chcesz, i z dowolnymi cechami, które chcesz. Jest tylko jeden wyjątek: NIE możesz wybrać cechy „Loner”. Mój jest Doris Dolores. Zrobiłem ją dość wybrednym Simem z Cechą Wychodzącą na dodatkowe wyzwanie! Doris można znaleźć w galerii pod #theroomchallenge lub pod moją nazwą użytkownika katoregama. Ona jest po prostu moją maskotką. Zapraszam do tworzenia własnych. Możesz jednak mieć tylko jedną kartę SIM w gospodarstwie domowym.
  11. doris-01.jpg
  12. Krok 2: Dodaj cechy i aspiracje. Ponownie NIE możesz używać „Lonera”. Wszystkie inne cechy lub aspiracje początkowe są dopuszczalne. Pamiętaj jednak, że nie możesz zmieniać Aspiracji, dopóki nie osiągniesz punktu, w którym są one ukończone lub niemożliwe do ukończenia. Wybierz mądrze! NIE wybrałem mądrze, ponieważ cecha stadna Doris nie pomoże jej w żaden sposób podczas wyzwania. Ale hej, to jest Doris!
  13. doris-02.jpg
  14. Krok 3: Przejdź do dowolnej pustej partii, którą wybierzesz. Możesz wykorzystać wszystkie początkowe środki na grę, aby pomóc Ci stanąć na nogi. Wybrałem Bargain Bend w Willow Creek, ale każdy lot jest dostępny, dopóki są puste i buldożerowane, gdy się wprowadzisz. Kiedy to zrobisz, zbuduj pokój o wymiarach 8 x 8 kwadratowych. Niekoniecznie MUSISZ budować pudełko, ale zachowaj maksymalną liczbę płytek około 64.Krok 4: Nie krępuj się sprawić, aby Twój dom wyglądał ładnie i ładnie, i ponownie używaj środków początkowych dostępnych w grze.
  15. doris-04.jpg
  16. Krok 5: Przenieś swojego Sima do środka, a następnie USUŃ drzwi wejściowe.
  17. doris-05.jpg
  18. Krok 6: Twój dom jest twoim zamkiem, czy to zawsze tak pokornym. Tak pokornie, że masz tylko siatkę 8 x 8 do pracy. Możesz jednak wypełnić wnętrze wszelkimi dekoracjami, meblami, przedmiotami zręcznościowymi, zabawkami, komputerami lub czymkolwiek innym. Pamiętaj, że będziesz musiał zarabiać pieniądze, nie podejmując pracy ani nie wyjeżdżając, więc takie rzeczy jak wędkarstwo i zbieranie nie są dostępne. Malowanie, programowanie, ogrodnictwo lub mikroskopy to wszystkie ważne sposoby uzyskiwania dochodów. Tak długo, jak nigdy nie opuścisz.
  19. doris-06.jpgdoris-07.jpg
  20. Krok 7: OSTATECZNY cel to ukończenie Mansion Baron, ale z pewnością będzie to trudne do osiągnięcia od razu. Jesteś więcej niż mile widziany, aby budować w dowolnym miejscu na swojej drodze do osiągnięcia celów, takich jak 30 okien, 20 kolumn i ostateczna wartość partii 350 000 USD. Możesz sprawdzić swoje postępy na Mansion Baron w dowolnym momencie, ale ponownie NIE możesz wybrać nowej aspiracji, dopóki twoje obecne nie będzie kompletne lub niemożliwe. To jest to!
  21.  
  22.  
  23.  
  24.  
  25. ZASADY SIM
  26. 1. Utwórz dowolny Sim, który wybierzesz od podstaw. Mogą wyglądać jak chcesz.
  27. 2. Twój Sim może zacząć od jakichkolwiek cech lub aspiracji WYJĄTKOWYCH „Loner”.
  28. 3. Tryb trudny wymagałby, aby twoja sim wzięła cechę „wychodzącą”.
  29.  
  30. ROZPOCZĘCIE
  31. 1. Wybierz dowolną partię, pod warunkiem, że zniszczysz każdy obiekt z partii, zanim się wprowadzisz.
  32. 2. Zaleca się niewielką liczbę 20 x 15, aby uzyskać maksymalne środki początkowe.
  33. 3. Zbuduj pokój o wymiarach 8 x 8 kwadratowych. Fundamenty są dopuszczalne. Na początku możesz zbudować ganek i drzwi wejściowe.
  34. 4. Przenieś swoją kartę do pokoju, a następnie usuń drzwi. W żadnym wypadku nie mogą odejść.
  35. 5. Możesz używać tylko JEDNEJ karty SIM w gospodarstwie domowym.
  36.  
  37. ZASADY BUDOWY
  38. 1. Ściany mogą mieć dowolną wysokość.
  39. 2. NIE możesz zbudować klatki schodowej na drugie piętro. Tylko 1 piętro.
  40. 3. Dozwolony jest dostęp do skrzynki pocztowej, ale tylko wtedy, gdy znajduje się ona w miejscu mieszczącym się w akceptowalnych granicach pokoju 8 x 8.
  41. 4. Powyższe jest możliwe dzięki temu, że na zewnątrz jest narożnik pokoju, ale jest ogrodzony. Listonosz nie będzie mógł korzystać ze skrzynki pocztowej, ale możesz!
  42. PRZYKŁADY: 12
  43. 5. Możesz umieścić dowolne przedmioty, łóżka, przedmioty umiejętności lub meble w obrębie swojego pokoju.
  44. 6. Możesz umieścić ściany i drzwi w swoim pokoju.
  45. 7. Nie musisz koniecznie budować nudnej kostki, jeśli nie chcesz. Po prostu zachowaj ostateczny plan piętra około 64 płytek i wszystko będzie dobrze.
  46. 8. Możesz zbudować zewnętrzny obszar swojego pokoju lub uczynić cały pokój ogrodzonym terenem zewnętrznym, o ile mieści się w przestrzeni i zabrania komunikacji z innymi simami.ZASADY GRY
  47. 1. Kiedy rozpoczyna się rozgrywka, twoim ostatecznym celem jest ukończenie aspiracji Maniona Barona.
  48. 2. 30 okien, 20 kolumn i rzeczy warte 350 000 $? Tak, możesz budować poza swoim pokojem.
  49. 3. Możesz zbudować wszystko, w dowolnym miejscu i czasie, o ile twój sim nigdy nie opuszcza swojego obszaru 8 x 8.
  50. 4. NIE MOŻESZ przełączać aspiracji po wybraniu jednego, aż stanie się niemożliwe do ukończenia lub ukończenia.
  51. 5. Wyjątkiem od powyższego jest Mansion Baron. Możesz przejść do niego w dowolnym momencie, aby śledzić swoje główne postępy.
  52. 6. Możesz wydawać punkty na dowolne nagrody, z wyjątkiem nagrody „Niezależnej” i „Solvera Moodlet”
  53. 7. Twój sim nie może wykonywać pracy, co utrudnia zdobywanie pieniędzy.
  54. 8. Możesz włączyć lub wyłączyć starzenie zgodnie z potrzebami.
  55.  
  56. PUNKTACJA
  57. ROZPOCZNIJ z wynikiem 100 punktów.
  58. - 1 za każdy dzień, który mija, z wyjątkiem dnia 1.
  59. - 10 za każdym razem, gdy potrzeby społeczne osiągną krytyczny poziom.
  60. - 10 za każdym razem, gdy media są wyłączone z niezapłaconych rachunków.
  61. +10 za każdą umiejętność, która osiąga poziom 10.
  62. +5 do DOWOLNEGO etapu aspiracji, który ukończyłeś. ***
  63.  
  64. *** Nie możesz spełnić żadnych aspiracji wymagających od ciebie opuszczenia domu lub zawarcia przyjaźni. Nie będziesz w stanie w pełni zrealizować wielu aspiracji. Dlatego na każdym etapie jest +5, co daje +20 za każdą pełną aspirację
captcha