Facebook
From Scorching Pudu, 1 Year ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 204
  1. Plan marketingowy:
  2. 1. Wprowadzenie
  3.  
  4. Produktem oferowanym przez e-oszcz─Ödno┼Ťci jest por├│wnywarka kont oszcz─Ödno┼Ťciowych oraz lokat jakie oferuj─ů dane banki maj─ůcej za zadanie pomocy klientowi z wybraniu najkorzystniejszej oferty.
  5.  
  6. 2. Streszczenie
  7.  
  8. Plan marketingowy ÔÇ×e-oszcz─Ödno┼ŤciÔÇŁ zawiera wszystkie najwa┼╝niejsze informacje dotycz─ůce prowadzenia dzia┼éalnosci gospodarczej. Celem poni┼╝szego planu jest stworzenie zarysu procesu decyzyjnego takich element├│w marketingu jak strategia promocji biznesu. Innym celem stworzenia planu jest dostarczenie pe┼énej informacji o przedsi─Öbiorstwie, dzi─Öki czemu mo┼╝liwe b─Ödzie podejmowanie decyzji dot. zarz─ůdzania firm─ů.
  9.  
  10. 3. Analiza sytuacji
  11.         3.1 Rynek docelowy
  12.         Rynek docelowy dla firmy ÔÇ×e-oszcz─Ödno┼ŤciÔÇŁ tworz─ů osoby zainteresowane us┼éugami bankowymi takimi jak konta oszcz─Ödno┼Ťciowe i lokaty. S─ů to osoby w ka┼╝dym wieku, kt├│re chc─ů zainwestowa─ç swoje ┼Ťrodki. Do tego firma oferuje mo┼╝liwo┼Ť─ç przegl─ůdania poradnik├│w odno┼Ťnie tego jak prawid┼éowo oszcz─Ödza─ç pieni─ůdze.
  13.  
  14.         3.2 Analiza otoczenia konkurencyjnego
  15.          Na rynku istnieje klika witryn o podobnej tematyce, aczkolwiek szereg oferowanych przez nich us┼éug w por├│wnaniu do ÔÇ×e-oszcz─Ödno┼ŤciÔÇŁ jest okrojony. Wiele z tych stron ma ma┼éo przyjazny dla u┼╝ytkownika interfejs przez co poruszanie si─Ö po tych witrynach mo┼╝e by─ç problematyczne dla u┼╝ytkownika.
  16.  
  17. 4. Cele marketingowe
  18.         4.1 Analiza SWOT
  19.                 Zalety:
  20. ÔÇó     Du┼╝a ilo┼Ť─ç ofert
  21. ÔÇó     Przyjazny interfejs
  22. ÔÇó     Korzystne warunki
  23. ÔÇó     Konkurencyjne ceny
  24. ÔÇó     Bardzo dobra znajomo┼Ť─ç temat├│w bankowo┼Ťci
  25. ÔÇó     Stosowanie r├│┼╝nych form promocji
  26. ÔÇó     Przywi─ůzywanie wagi do jako┼Ťci ┼Ťwiadczonych us┼éug
  27. ÔÇó     Ograniczenie formalno┼Ťci do minimum
  28.  
  29. Wady:
  30. ÔÇó     Du┼╝a konkurencyjno┼Ť─ç
  31. ÔÇó     Spadek zaufania klient├│w do bank├│w
  32.  
  33. Szanse:
  34. ÔÇó     Przewidywany wzrost popytu na konta oszcz─Ödno┼Ťciowe i lokaty
  35. ÔÇó     Pojawienie si─Ö nowych klient├│w
  36. ÔÇó     Mo┼╝liwo┼Ť─ç konkurowania z obecnymi na rynku firmami
  37. ÔÇó     Mo┼╝liwo┼Ť─ç poszerzenia warunk├│w wsp├│┼épracy z dostawcami
  38.  
  39. Zagro┼╝enia:
  40. ÔÇó     Zaoferowanie przez bank niekorzystnych warunk├│w powoduj─ůcy spadek zainteresowania us┼éugami
  41. ÔÇó     Mo┼╝liwo┼Ť─ç pojawienia si─Ö kolejnej gro┼║nej konkurencji dla firmy
  42. 4.2 Rowini─Öcie analizy SWOT
  43. ÔÇ×e-oszcz─Ödno┼ŤciÔÇŁ jest bardzo dobrze rokuj─ůcym przedsi─Öbiorstwem. Firma przez dobr─ů ofert─Ö stanowi bardzo dobr─ů podstaw─Ö do dalszego rozwoju firmy. Najwi─Ökszym zagro┼╝eniem dla firmy jest obecna konkurencja oraz mo┼╝liwo┼Ť─ç pojawienia si─Ö nowej firmy dzia┼éaj─ůcej na podobnej zasadzie.
  44.  
  45. 5. Cele marketingowe
  46. Celem dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa jest pozyskiwanie oraz utrzymywanie klient├│w zadowolonych z rodzaju ┼Ťwiadczonych us┼éug. Do realizacji tego celu przyczyni si─Ö bogata oferta, promocje oraz korzystne warunki. Kolejnym celem jest pomna┼╝anie zysk├│w finansowych firmy oraz ci─ůg┼éy rozw├│j przedsi─Öbiorstwa.
  47. 6. Strategie marketingowe:
  48. Wysoko┼Ť─ç prowizji za ┼Ťwiadczone us┼éugi firmy ÔÇ×e-oszcz─Ödno┼ŤciÔÇŁ jest ustawiona na ni┼╝szym poziomie konkurencji przez co oferowane us┼éugi s─ů w ni┼╝szych cennach ni┼╝ u innych us┼éugodawc├│w w dziedzinie bankowo┼Ťci.
  49.         6.1 Zarz─ůdzanie
  50.         Celem zmniejszenia koszt├│w w przedsi─Öbiorstwie zatrudnione zostan─ů osoby do utrzymywania, polepszania, wprowadzania zmian w serwisie ÔÇ×e-oszcz─Ödno┼ŤciÔÇŁ zamiast zleca─ç to podwykonawc─ů. Witryna b─Ödzie dost─Öpna dla u┼╝ytkownik├│w przez 24h na dob─Ö przez 7 dni w tygodniu. Witryna b─Ödzie odpowiednio wypozycjonowana w wynikach wyszukiwania oraz poprzez reklamy na stronach zwi─ůzanych z bankowo┼Ťci─ů.
  51.