Facebook
From Funky Pintail, 5 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 197
  1. blocked_cmds:
  2. - /pex promote
  3. - /kupa
  4. - /pex
  5. no_craft_message: Niestety ci sie nie udalo!
  6. set_level_message: '&8[ &e&lPOZIOM CHAT &8] &8>> &6Od teraz musisz miec &e{LEVEL}
  7.   &6poziom wyspy, aby pisac na czacie&6!'
  8. min_level_message: '&8[ &e&lPOZIOM CHAT &8] &8>> &6Wymagany poziom wyspy, aby pisac
  9.   na czacie to &e{LEVEL}&6!'
  10. need_level_chat: 0
  11. craftings:
  12.   DIAMENT:
  13.     broadcast: '&fGraczowi {PLAYER} &fudalo sie craftowac &b&lDIAMENT! &8(&780% szansy!&8)'
  14.     chance: 80
  15.     material: DIAMOND
  16.     amount: 1
  17.     data: 0
  18.     title: '&bGood Dajmond'
  19.     info:
  20.     - '&fMasz 80% szans'
  21.     - '&fna ten crafting!'
  22.     lore:
  23.     - '&fSpecjalny crafting diamentu!'
  24.     - '&aGratulacje! &fUdalo udalo sie scraftowac!'
  25.     crafting:
  26.     - REDSTONE_BLOCK:null
  27.     - EMERALD_BLOCK:null
  28.     - REDSTONE_BLOCK:null
  29.     - EMERALD_BLOCK:null
  30.     - REDSTONE_BLOCK:null
  31.     - EMERALD_BLOCK:null
  32.     - REDSTONE_BLOCK:null
  33.     - EMERALD_BLOCK:null
  34.     - REDSTONE_BLOCK:null
  35.   MIECZ:
  36.     broadcast: '{PLAYER} jest mistrzem i z 40% szans wytworzyl szybki miecz!'
  37.     enchants:
  38.     - DAMAGE_ALL;5
  39.     chance: 10
  40.     material: DIAMOND_SWORD
  41.     amount: 1
  42.     data: 0
  43.     info:
  44.     - na item jest 10% szans i ogolnie fajny jest
  45.     title: '&bszybki miecz'
  46.     lore:
  47.     - '&7 najszybszy miecz na swiecie!'
  48.     - '&7 Udalo sie go wykraftowac &8{PLAYER}!'
  49.     crafting:
  50.     - DIAMOND:5
  51.     - DIAMOND:5
  52.     - DIAMOND:5
  53.     - DIAMOND:5
  54.     - DIAMOND_SWORD:1
  55.     - DIAMOND:5
  56.     - DIAMOND:5
  57.     - DIAMOND:5
  58.     - DIAMOND:5
  59. max_hopper_message: '&8[ &7&lHOPPERY &8] &eMasz limit hopperow do postawienia&7: &6&l{LIMIT}'
  60. upgrades:
  61.   HOPPER1:
  62.     perm: bestmine.hopper.6
  63.     lvl: 1
  64.     broadcast: '{PLAYER} zakupil 1 ulepszenie!'
  65.     cost: 50
  66.     max: 6
  67.     gui:
  68.       material: HOPPER
  69.       data: 0
  70.       title: '&e&lULEPSZENIE HOPPEROW'
  71.       lore:
  72.       - ''
  73.       - '&8[ &a&lTO ULEPSZENIE MA KAZDY &8]'
  74.       - '&8[ &fObecna ilosc max: &7&l6x hopper &8]'
  75.       - ''
  76.       - '&7Aktualny limit jest za maly?'
  77.       - '&7Zakup ulepszenie, aby moc'
  78.       - '&7postawic wiecej leji.'
  79.       - ''
  80.       - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
  81.   HOPPER2:
  82.     perm: bestmine.hopper.12
  83.     lvl: 2
  84.     broadcast: '&8[ &7&lHOPPERY &8] &e{PLAYER} zakupil 1 ulepszenie!'
  85.     cost: 500
  86.     max: 12
  87.     gui:
  88.       material: HOPPER
  89.       data: 0
  90.       title: '&e&lULEPSZENIE HOPPEROW'
  91.       lore:
  92.       - ''
  93.       - '&eKolejny LeveL: &62'
  94.       - '&eUlepsza do: &612x hopper'
  95.       - '&eCena: &6500$'
  96.       - ''
  97.       - '&8[ &fObecna ilosc max: &7&l6x hopper &8]'
  98.       - ''
  99.       - '&7Aktualny limit jest za maly?'
  100.       - '&7Zakup ulepszenie, aby moc'
  101.       - '&7postawic wiecej leji.'
  102.       - ''
  103.       - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
  104.   HOPPER3:
  105.     perm: bestmine.hopper.24
  106.     lvl: 3
  107.     broadcast: '&8[ &7&lHOPPERY &8] &e{PLAYER} zakupil 2 ulepszenie!'
  108.     cost: 500
  109.     max: 24
  110.     gui:
  111.       material: HOPPER
  112.       data: 0
  113.       title: '&e&lULEPSZENIE HOPPEROW'
  114.       lore:
  115.       - ''
  116.       - '&eKolejny LeveL: &63'
  117.       - '&eUlepsza do: &624x hopper'
  118.       - '&eCena: &6500$'
  119.       - ''
  120.       - '&8[ &fObecna ilosc max: &7&l12x hopper &8]'
  121.       - ''
  122.       - '&7Aktualny limit jest za maly?'
  123.       - '&7Zakup ulepszenie, aby moc'
  124.       - '&7postawic wiecej leji.'
  125.       - ''
  126.       - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
  127. gui:
  128.   expiration:
  129.     INFO:
  130.       slot: 53
  131.       function: '-1'
  132.       material: GRASS
  133.       data: 0
  134.       title: '&e&lWAZNOSC WYSPY'
  135.       lore:
  136.       - ''
  137.       - '&e&lWyspa wygasnie:'
  138.       - '&eData: &6{TIME}'
  139.       - ''
  140.     PIERWSZY:
  141.       slot: 10
  142.       function: 7;500
  143.       material: HOPPER
  144.       data: 0
  145.       title: '&e&lPRZEDLUZ WAZNOSC &e#1'
  146.       lore:
  147.       - ''
  148.       - '&fPrzedluzenie o 7 dni:'
  149.       - '&7Cena: &6500$'
  150.       - ''
  151.       - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
  152.       - ''
  153.     DRUGI:
  154.       slot: 13
  155.       function: 30;1500
  156.       material: HOPPER
  157.       data: 0
  158.       title: '&e&lPRZEDLUZ WAZNOSC &e#2'
  159.       lore:
  160.       - ''
  161.       - '&fPrzedluzenie o 30 dni:'
  162.       - '&7Cena: &61500$'
  163.       - ''
  164.       - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
  165.       - ''
  166.     TRZECI:
  167.       slot: 16
  168.       function: 7;6500
  169.       material: HOPPER
  170.       data: 0
  171.       title: '&e&lPRZEDLUZ WAZNOSC &e#3'
  172.       lore:
  173.       - ''
  174.       - '&fPrzedluzenie o 60 dni:'
  175.       - '&7Cena: &62500$'
  176.       - ''
  177.       - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
  178.       - ''
  179. is_auction:
  180.   start:
  181.   - §8>> §6Rozpoczela sie bitwa o wyspe!
  182.   - §8>> §6wartosc wyspy §e{VALUE}pkt
  183.   - '§8>> §6Organizator: §e{NICK}'
  184.   bid: §6Gracz §e{NICK} §6podbil do §E{AMOUNT}§2$§6!§ezostalo {TIME} sekund!
  185.   end_alert: §6Wojna konczy sie za §e{TIME}§6!
  186.   end:
  187.   - §8>> §6Zakonczyla sie bitwa o wyspe!
  188.   - §8>> §6wartosc wyspy §e{VALUE}pkt
  189.   - '§8>> §6Zwyciezca: §e{NICK}'
  190.   - '§8>> §Cena: §e{AMOUNT}'
  191.