- blocked_cmds:
- - /pex promote
- - /kupa
- - /pex
- no_craft_message: Niestety ci sie nie udalo!
- set_level_message: '&8[ &e&lPOZIOM CHAT &8] &8>> &6Od teraz musisz miec &e{LEVEL}
- &6poziom wyspy, aby pisac na czacie&6!'
- min_level_message: '&8[ &e&lPOZIOM CHAT &8] &8>> &6Wymagany poziom wyspy, aby pisac
- na czacie to &e{LEVEL}&6!'
- need_level_chat: 0
- craftings:
- DIAMENT:
- broadcast: '&fGraczowi {PLAYER} &fudalo sie craftowac &b&lDIAMENT! &8(&780% szansy!&8)'
- chance: 80
- material: DIAMOND
- amount: 1
- data: 0
- title: '&bGood Dajmond'
- info:
- - '&fMasz 80% szans'
- - '&fna ten crafting!'
- lore:
- - '&fSpecjalny crafting diamentu!'
- - '&aGratulacje! &fUdalo udalo sie scraftowac!'
- crafting:
- - REDSTONE_BLOCK:null
- - EMERALD_BLOCK:null
- - REDSTONE_BLOCK:null
- - EMERALD_BLOCK:null
- - REDSTONE_BLOCK:null
- - EMERALD_BLOCK:null
- - REDSTONE_BLOCK:null
- - EMERALD_BLOCK:null
- - REDSTONE_BLOCK:null
- MIECZ:
- broadcast: '{PLAYER} jest mistrzem i z 40% szans wytworzyl szybki miecz!'
- enchants:
- - DAMAGE_ALL;5
- chance: 10
- material: DIAMOND_SWORD
- amount: 1
- data: 0
- info:
- - na item jest 10% szans i ogolnie fajny jest
- title: '&bszybki miecz'
- lore:
- - '&7 najszybszy miecz na swiecie!'
- - '&7 Udalo sie go wykraftowac &8{PLAYER}!'
- crafting:
- - DIAMOND:5
- - DIAMOND:5
- - DIAMOND:5
- - DIAMOND:5
- - DIAMOND_SWORD:1
- - DIAMOND:5
- - DIAMOND:5
- - DIAMOND:5
- - DIAMOND:5
- max_hopper_message: '&8[ &7&lHOPPERY &8] &eMasz limit hopperow do postawienia&7: &6&l{LIMIT}'
- upgrades:
- HOPPER1:
- perm: bestmine.hopper.6
- lvl: 1
- broadcast: '{PLAYER} zakupil 1 ulepszenie!'
- cost: 50
- max: 6
- gui:
- material: HOPPER
- data: 0
- title: '&e&lULEPSZENIE HOPPEROW'
- lore:
- - ''
- - '&8[ &a&lTO ULEPSZENIE MA KAZDY &8]'
- - '&8[ &fObecna ilosc max: &7&l6x hopper &8]'
- - ''
- - '&7Aktualny limit jest za maly?'
- - '&7Zakup ulepszenie, aby moc'
- - '&7postawic wiecej leji.'
- - ''
- - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
- HOPPER2:
- perm: bestmine.hopper.12
- lvl: 2
- broadcast: '&8[ &7&lHOPPERY &8] &e{PLAYER} zakupil 1 ulepszenie!'
- cost: 500
- max: 12
- gui:
- material: HOPPER
- data: 0
- title: '&e&lULEPSZENIE HOPPEROW'
- lore:
- - ''
- - '&eKolejny LeveL: &62'
- - '&eUlepsza do: &612x hopper'
- - '&eCena: &6500$'
- - ''
- - '&8[ &fObecna ilosc max: &7&l6x hopper &8]'
- - ''
- - '&7Aktualny limit jest za maly?'
- - '&7Zakup ulepszenie, aby moc'
- - '&7postawic wiecej leji.'
- - ''
- - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
- HOPPER3:
- perm: bestmine.hopper.24
- lvl: 3
- broadcast: '&8[ &7&lHOPPERY &8] &e{PLAYER} zakupil 2 ulepszenie!'
- cost: 500
- max: 24
- gui:
- material: HOPPER
- data: 0
- title: '&e&lULEPSZENIE HOPPEROW'
- lore:
- - ''
- - '&eKolejny LeveL: &63'
- - '&eUlepsza do: &624x hopper'
- - '&eCena: &6500$'
- - ''
- - '&8[ &fObecna ilosc max: &7&l12x hopper &8]'
- - ''
- - '&7Aktualny limit jest za maly?'
- - '&7Zakup ulepszenie, aby moc'
- - '&7postawic wiecej leji.'
- - ''
- - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
- gui:
- expiration:
- INFO:
- slot: 53
- function: '-1'
- material: GRASS
- data: 0
- title: '&e&lWAZNOSC WYSPY'
- lore:
- - ''
- - '&e&lWyspa wygasnie:'
- - '&eData: &6{TIME}'
- - ''
- PIERWSZY:
- slot: 10
- function: 7;500
- material: HOPPER
- data: 0
- title: '&e&lPRZEDLUZ WAZNOSC &e#1'
- lore:
- - ''
- - '&fPrzedluzenie o 7 dni:'
- - '&7Cena: &6500$'
- - ''
- - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
- - ''
- DRUGI:
- slot: 13
- function: 30;1500
- material: HOPPER
- data: 0
- title: '&e&lPRZEDLUZ WAZNOSC &e#2'
- lore:
- - ''
- - '&fPrzedluzenie o 30 dni:'
- - '&7Cena: &61500$'
- - ''
- - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
- - ''
- TRZECI:
- slot: 16
- function: 7;6500
- material: HOPPER
- data: 0
- title: '&e&lPRZEDLUZ WAZNOSC &e#3'
- lore:
- - ''
- - '&fPrzedluzenie o 60 dni:'
- - '&7Cena: &62500$'
- - ''
- - '&e&l[!] &eKliknij, aby ulepszyc!'
- - ''
- is_auction:
- start:
- - §8>> §6Rozpoczela sie bitwa o wyspe!
- - §8>> §6wartosc wyspy §e{VALUE}pkt
- - '§8>> §6Organizator: §e{NICK}'
- bid: §6Gracz §e{NICK} §6podbil do §E{AMOUNT}§2$§6!§ezostalo {TIME} sekund!
- end_alert: §6Wojna konczy sie za §e{TIME}§6!
- end:
- - §8>> §6Zakonczyla sie bitwa o wyspe!
- - §8>> §6wartosc wyspy §e{VALUE}pkt
- - '§8>> §6Zwyciezca: §e{NICK}'
- - '§8>> §Cena: §e{AMOUNT}'