Facebook
From Bistre Prairie Dog, 4 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 202
  1. --[[
  2.         Developers: Yolos And Split
  3. ]]
  4.  
  5. local marker=createMarker(297.15,187.41,1006.22, 'cylinder', 1, 0, 0, 255, 150)
  6. setElementDimension(marker, 0)
  7. setElementInterior(marker, 3)
  8.  
  9.  
  10. local licz = {}
  11. local t=createElement('text')
  12. setElementData(t,'name','Służba\nSan Andreas Roadside Asistance\n[SARA]')
  13. setElementDimension(t, 0)
  14. setElementInterior(t, 3)
  15. setElementPosition(t,297.15,187.41,1007.17)
  16.  
  17. local enter = createMarker(1751.57, -2053.98, 14.12+0.7, "arrow", 1, 255, 255, 50, 190)
  18. local exit = createMarker(288.88,168.18,1008, "arrow", 1, 255, 255, 50, 190)
  19. setElementInterior(exit, 3)
  20. addEventHandler("onMarkerHit", enter, function(hit, md)
  21.         if getPedOccupiedVehicle(hit) then return end
  22.         setElementInterior(hit, 3)
  23.         setElementPosition(hit, 289.7703, 171.7460, 1007.1790)
  24. end)
  25. addEventHandler("onMarkerHit", exit, function(hit, md)
  26.         if getPedOccupiedVehicle(hit) then return end
  27.         setElementInterior(hit, 0)
  28.         setElementPosition(hit, 1750.92, -2057.73, 13.67)
  29. end)
  30.  
  31. function isPlayerInSARAFaction(plr)
  32.  local sid=getElementData(plr,'player:sid')
  33.  if not sid then return end
  34.  
  35.  local result=exports['pystories-db']:dbGet('SELECT 1 FROM pystories_factions WHERE code=? AND sid=? LIMIT 1;', "SARA", sid)
  36.  if result[1] then
  37.   return true
  38.  else
  39.   return false
  40.  end
  41. end
  42.  
  43. addEventHandler('onMarkerHit', marker, function(el,md)
  44.  if isPlayerInSARAFaction(el) then
  45.   if not getElementData(el,'player:faction') then
  46.         exports['pystories-frakcja-ustawienia']:rozpocznijnaliczanie(el)
  47.    setElementData(el,'player:faction','SARA')
  48.         local rank = exports['pystories-frakcja-ustawienia']:getPlayerFactionRank(el,'SARA')
  49.         setElementData(el,"player:rank",rank)
  50.         --giveWeapon(el,23,9999)
  51.         --giveWeapon(el,22,9999)
  52.         setElementData(el,"last:nick",getPlayerName(el))
  53.         setElementData(el,"last:color",tostring(getPlayerNametagColor(el)))
  54.         setPlayerName(el,"#6b6f75"..getPlayerName(el):gsub("#%x%x%x%x%x%x",""))
  55.         outputChatBox("* Rozpocząłeś(aś) służbe w SARA, zmień swojego skina i weź wyposażenie", el)
  56.   else
  57.    takeWeapon(el,6)
  58.    --takeWeapon(el,22)
  59.         exports['pystories-frakcja-ustawienia']:zatrzymajnaliczanie(el)
  60.    setElementData(el, 'player:faction', false)
  61.         setElementData(el,"player:rank",false)
  62.    local skin=getElementData(el,"player:skin")
  63.    setElementModel(el, skin)
  64.    setPlayerName(el,getElementData(el,"last:nick"))
  65.    outputChatBox("* Zakończyłeś(aś) służbe w SARA.", el)
  66.   end
  67.  else
  68.   outputChatBox('* Nie jesteś zatrudniony(a) jako pracownik SARA.', el, 255, 0, 0)
  69.  end
  70. end)
  71.  
  72. function naliczanie(el)
  73.         if isElement(el) then
  74.    local x = getElementData(el,"player:workinjob") or 0
  75.    setElementData(el,"player:workinjob",x+1)
  76.    else
  77.         if isTimer(licz[el]) then
  78.         killTimer(licz[el])
  79.         licz[el] = nil
  80.         end
  81.    end
  82. end
  83.  
  84. local bronie2 = createMarker (300.99,182.43,1006.25, "cylinder", 1, 0, 255, 0, 255 )
  85. setElementDimension(bronie2, 0)
  86. setElementInterior(bronie2, 3)
  87. local t=createElement("text")
  88. setElementData(t,"name", "Wyposażenie SARA")
  89. setElementPosition(t,300.99,182.43,1007.177)
  90. setElementDimension(t, 0)
  91. setElementInterior(t, 3)
  92.  
  93.  
  94. function bronie11(hitElement, matchingDimension)
  95.         if source == bronie2 then
  96.                 if getElementData(hitElement,"player:faction") == "SARA" then
  97.                 --if getElementData(hitElement,'player:rank') <= 4 then hitElement:outputChat("* Jesteś aktualnie podczas akademii, nie przysługuje Ci wyposażenie!") return end
  98.                         outputChatBox("* Wziąłeś(aś) swoje wyposażenie!", hitElement)
  99.                         --giveWeapon(hitElement, 23, 100000)
  100.                         giveWeapon(hitElement, 6, 100000)
  101.                 else
  102.                         outputChatBox ("* Nie jesteś na służbie, lub nie pracujesz w SARA", hitElement)
  103.                 end
  104.         end
  105. end
  106. addEventHandler ("onMarkerHit", bronie2, bronie11)