- --[[
- Developers: Yolos And Split
- ]]
- local marker=createMarker(297.15,187.41,1006.22, 'cylinder', 1, 0, 0, 255, 150)
- setElementDimension(marker, 0)
- setElementInterior(marker, 3)
- local licz = {}
- local t=createElement('text')
- setElementData(t,'name','Służba\nSan Andreas Roadside Asistance\n[SARA]')
- setElementDimension(t, 0)
- setElementInterior(t, 3)
- setElementPosition(t,297.15,187.41,1007.17)
- local enter = createMarker(1751.57, -2053.98, 14.12+0.7, "arrow", 1, 255, 255, 50, 190)
- local exit = createMarker(288.88,168.18,1008, "arrow", 1, 255, 255, 50, 190)
- setElementInterior(exit, 3)
- addEventHandler("onMarkerHit", enter, function(hit, md)
- if getPedOccupiedVehicle(hit) then return end
- setElementInterior(hit, 3)
- setElementPosition(hit, 289.7703, 171.7460, 1007.1790)
- end)
- addEventHandler("onMarkerHit", exit, function(hit, md)
- if getPedOccupiedVehicle(hit) then return end
- setElementInterior(hit, 0)
- setElementPosition(hit, 1750.92, -2057.73, 13.67)
- end)
- function isPlayerInSARAFaction(plr)
- local sid=getElementData(plr,'player:sid')
- if not sid then return end
- local result=exports['pystories-db']:dbGet('SELECT 1 FROM pystories_factions WHERE code=? AND sid=? LIMIT 1;', "SARA", sid)
- if result[1] then
- return true
- else
- return false
- end
- end
- addEventHandler('onMarkerHit', marker, function(el,md)
- if isPlayerInSARAFaction(el) then
- if not getElementData(el,'player:faction') then
- exports['pystories-frakcja-ustawienia']:rozpocznijnaliczanie(el)
- setElementData(el,'player:faction','SARA')
- local rank = exports['pystories-frakcja-ustawienia']:getPlayerFactionRank(el,'SARA')
- setElementData(el,"player:rank",rank)
- --giveWeapon(el,23,9999)
- --giveWeapon(el,22,9999)
- setElementData(el,"last:nick",getPlayerName(el))
- setElementData(el,"last:color",tostring(getPlayerNametagColor(el)))
- setPlayerName(el,"#6b6f75"..getPlayerName(el):gsub("#%x%x%x%x%x%x",""))
- outputChatBox("* Rozpocząłeś(aś) służbe w SARA, zmień swojego skina i weź wyposażenie", el)
- else
- takeWeapon(el,6)
- --takeWeapon(el,22)
- exports['pystories-frakcja-ustawienia']:zatrzymajnaliczanie(el)
- setElementData(el, 'player:faction', false)
- setElementData(el,"player:rank",false)
- local skin=getElementData(el,"player:skin")
- setElementModel(el, skin)
- setPlayerName(el,getElementData(el,"last:nick"))
- outputChatBox("* Zakończyłeś(aś) służbe w SARA.", el)
- end
- else
- outputChatBox('* Nie jesteś zatrudniony(a) jako pracownik SARA.', el, 255, 0, 0)
- end
- end)
- function naliczanie(el)
- if isElement(el) then
- local x = getElementData(el,"player:workinjob") or 0
- setElementData(el,"player:workinjob",x+1)
- else
- if isTimer(licz[el]) then
- killTimer(licz[el])
- licz[el] = nil
- end
- end
- end
- local bronie2 = createMarker (300.99,182.43,1006.25, "cylinder", 1, 0, 255, 0, 255 )
- setElementDimension(bronie2, 0)
- setElementInterior(bronie2, 3)
- local t=createElement("text")
- setElementData(t,"name", "Wyposażenie SARA")
- setElementPosition(t,300.99,182.43,1007.177)
- setElementDimension(t, 0)
- setElementInterior(t, 3)
- function bronie11(hitElement, matchingDimension)
- if source == bronie2 then
- if getElementData(hitElement,"player:faction") == "SARA" then
- --if getElementData(hitElement,'player:rank') <= 4 then hitElement:outputChat("* Jesteś aktualnie podczas akademii, nie przysługuje Ci wyposażenie!") return end
- outputChatBox("* Wziąłeś(aś) swoje wyposażenie!", hitElement)
- --giveWeapon(hitElement, 23, 100000)
- giveWeapon(hitElement, 6, 100000)
- else
- outputChatBox ("* Nie jesteś na służbie, lub nie pracujesz w SARA", hitElement)
- end
- end
- end
- addEventHandler ("onMarkerHit", bronie2, bronie11)