- variables:
- {Event::Szkaty} = false
- {Event::Latarnie} = false
- {status::szkaty} = "&4OFF"
- {status::latarnie} = "&4OFF"
- options:
- szansa-zabicie: 100
- on death:
- victim is zombie or creeper or spider:
- if {Event::Szkaty} is true:
- chance of {@szansa-zabicie}%:
- drop 1 golden ingot named "&3&lSzkatułka księżyca" at victim
- strike lightning effect at the victim
- on rightclick:
- if player's tool is golden ingot named "&3&lSzkatułka księżyca":
- if {Event::Szkaty} is true:
- chance of 30%:
- give 1 golden ingot to player
- strike lightning effect at the player
- remove 1 golden ingot named "&3&lSzkatułka księżyca" from player
- send "&7Ze szkatułki wypadło ci: &aZłoto"
- stop
- chance of 30%:
- give 1 diamond to player
- strike lightning effect at the player
- remove 1 golden ingot named "&3&lSzkatułka księżyca" from player
- send "&7Ze szkatułki wypadło ci: &aDiament"
- stop
- send "&7W tej szkatułce nic nie było."
- remove 1 golden ingot named "&3&lSzkatułka księżyca" from player
- else:
- send "&6%player% &7obecnie event: &6&lSzkatułki Księżyca &7jest wyłączony" to the player
- on rightclick on jack-o-lantern:
- if {Event::Latarnie} is true:
- wait 0.1 seconds
- set block to diamond block
- wait 0.1 seconds
- set block to gold block
- wait 0.1 seconds
- set block to emerald block
- wait 0.1 seconds
- set block to diamond block
- wait 0.1 seconds
- set block to gold block
- wait 0.1 seconds
- set block to emerald block
- wait 0.1 seconds
- set block to air
- chance of 30%:
- drop 1 golden ingot at the block
- strike lightning effect at the block
- remove 1 golden ingot named "&3&lSzkatułka księżyca" from player
- send "&7Ze szkatułki wypadło ci: &aZłoto"
- stop
- chance of 30%:
- drop 1 diamond at the block
- strike lightning effect at the block
- remove 1 golden ingot named "&3&lSzkatułka księżyca" from player
- send "&7Ze szkatułki wypadło ci: &aDiament"
- stop
- send "&7W tej dyni nie było żadnego itemu." to the player
- else:
- send "&6%player% &7obecnie event: &c&lLatarnie &7jest wyłączony" to the player
- command /event [<text>] [<text>]:
- trigger:
- if arg 1 is not set:
- if player has permission "event.sk":
- open chest with 1 rows named "&c&lEventy &8- &7administrator" to player
- wait 2 tick
- format slot 0 of player with 1 of golden ingot named "&6&lSzkatułki Księżyca" with lore "&7Chcesz się dowiedzieć więcej?||&7Status: %{status::szkaty}%||&8(&7Kliknij&8)" to run [execute player command "/event info szkaty"]
- format slot 1 of player with 1 of paper named "&7&l<- &6&lSzkatułki Księżyca &8- &7adm" with lore "&7Aby włączyć event:||&8(&7/event szkaty on/off&8)" to be unstealable
- format slot 2 of player with 1 of jack-o-lantern named "&c&lLatarnie" with lore "&7Chcesz się dowiedzieć więcej?||&7Status: %{status::latarnie}%||&8(&7Kliknij&8)" to run [execute player command "/event info latarnie"]
- format slot 3 of player with 1 of paper named "&7&l<- &c&lLatarnie &8- &7adm" with lore "&7Aby włączyć event:||&8(&7/event latarnie on/off&8)" to be unstealable
- else:
- open chest with 1 rows named "&c&lEventy" to player
- wait 2 tick
- format slot 0 of player with 1 of golden ingot named "&6&lSzkatułki Księżyca" with lore "&7Chcesz się dowiedzieć więcej?||&7Status: %{status::szkaty}%||&8(&7Kliknij&8)" to run [execute player command "/event info szkaty"]
- format slot 1 of player with 1 of black glass pane named "&8&lPuste pole." to be unstealable
- format slot 2 of player with 1 of jack-o-lantern named "&c&lLatarnie" with lore "&7Chcesz się dowiedzieć więcej?||&7Status: %{status::latarnie}%||&8(&7Kliknij&8)" to run [execute player command "/event info latarnie"]
- if arg 1 is "info":
- if arg 2 is "szkaty":
- open chest with 1 rows named "&7Event: &6Szkatułki Księżyca" to player
- wait 2 tick
- format slot 0 of player with 1 of golden ingot named "&6&lSzkatułki Księżyca" with lore "&7Polega na tym że z podanych mobów dropią ci szkatułki ||&7 z których może polecieć ci coś fajnego" to be unstealable
- format slot 2 of player with 1 of book and quill named "&6Szkaty wypadają z:" with lore "&6» &7Zombi||&6» &7Pająków||&6» &7Świni||&6» &7Creeperów" to be unstealable
- format slot 7 of player with 1 of paper named "&7Status:" with lore "&6» &a%{status::szkaty}%" to be unstealable
- format slot 8 of player with 1 of red clay named "&4Powrót" with lore "&8(&7Kliknij&8)" to run [execute player command "/event"]
- if arg 2 is "latarnie":
- open chest with 1 rows named "&7Event: &cLatarnie" to player
- wait 2 tick
- format slot 0 of player with 1 of jack-o-lantern named "&c&lLatarnie" with lore "&7Polega na tym że na mapie ||&7 porozkładane są Świecące dynie (latarnie)||&7 i twoim celem jest znalezienie ich i naciśniecie na nią PPM ||&7 z nich wylatują ci ciekawe nagrody" to be unstealable
- format slot 7 of player with 1 of paper named "&7Status:" with lore "&6» &a%{status::latarnie}%" to be unstealable
- format slot 8 of player with 1 of red clay named "&4Powrót" with lore "&8(&7Kliknij&8)" to run [execute player command "/event"]
- if arg 1 is "szkaty":
- if arg 2 is "on":
- if player has permission "event.sk":
- if {Event::Szkaty} is true:
- send "&7Event już jest &aon"
- else:
- set {Event::Szkaty} to true
- send "&7Właśnie właczyłeś event szkatułek"
- set {status::szkaty} to "&aON"
- broadcast "&8[&c&lEvent&8&l] &8- &7Administrator: &6%player% &7aktywował event: &6&lSzkatułki Księżyca"
- if arg 2 is "off":
- if player has permission "event.sk":
- if {Event::Szkaty} is false:
- send "&7Event już jest &coff"
- else:
- set {Event::Szkaty} to false
- send "&7Właśnie wyłączyłeś event szkatułek"
- set {status::szkaty} to "&4OFF"
- broadcast "&8[&c&lEvent&8&l] &8- &7Administrator: &6%player% &7zakończył event: &6&lSzkatułki Księżyca"
- if arg 1 is "latarnie":
- if arg 2 is "on":
- if player has permission "event.sk":
- if {Event::Latarnie} is true:
- send "&7Event już jest &aon"
- else:
- set {Event::Latarnie} to true
- send "&7Właśnie właczyłeś event szkatułek"
- set {status::latarnie} to "&aON"
- broadcast "&8[&c&lEvent&8&l] &8- &7Administrator: &6%player% &7aktywował event: &c&lLatarnie"
- if arg 2 is "off":
- if player has permission "event.sk":
- if {Event::Latarnie} is false:
- send "&7Event już jest &coff"
- else:
- set {Event::Latarnie} to false
- send "&7Właśnie wyłączyłeś event szkatułek"
- set {status::latarnie} to "&4OFF"
- broadcast "&8[&c&lEvent&8&l] &8- &7Administrator: &6%player% &7zakończył event: &c&lLatarnie"