#include <iostream>
#include <stdlib.h>
#include <unistd.h>
#include <windows.h>
using namespace std;
int main()
{
char wybor1, wybor2, wybor3, wybor4, wybor5;
cout << "Gra Horror!" << endl;
sleep(1);
cout << " " << endl;
cout << "Odpowiedzi piszemy malymi literkami wyznaczonymi na koncu wypowiedzi." << endl;
sleep(4);
cout << " " << endl;
cout << "Wchodzisz do ciemnego tunelu. Jest tam zimno i wilgotno." << endl;
cout << "Widzisz w poblizu pochodnie." << endl;
sleep(6);
cout << " " << endl;
cout << "Podpalasz ja? 't' lub 'n'" << endl;
cin >> wybor1;
switch(wybor1)
{
case 't':
cout << " " << endl;
system("Color 4F");
cout << "Podpalajac pochodnie rozpalasz gaz znajdujacy sie w srodku tunelu i wybuchasz." << endl;
cout << "Aby zagrac jeszcze raz zrestartuj gre!" << endl;
break;
case 'n':
cout << " " << endl;
cout << "Idac dalej po ciemku widzisz dwie drogi. Po prawej slysysz jakies dziwne glosy." << endl;
cout << "Ktora droga idziesz? 'l' lub 'p'" << endl;
cin >> wybor2;
break;
default:
system("Color 4F");
cout << " " << endl;
cout << "Blad! Wprowadziles zla odpowiedz i przegrales! Zrestartuj gre, aby grac od nowa!";
break;
}
switch(wybor2)
{
case 'l':
cout << " " << endl;
system("Color 4F");
cout << "Idac lewym tunelem zapadasz sie od deskami i spadasz z 200 metrow. Giniesz" << endl;
cout << "Aby zagrac jeszcze raz zrestartuj gre!" << endl;
break;
case 'p':
cout << " " << endl;
cout << "Podchodzac blizej dziwnego glosu widzisz niskiego czlowieka co cos mruczy." << endl;
cout << "Pomagasz mu? 't' lub 'n'" << endl;
cin >> wybor3;
break;
}
switch(wybor3)
{
case 't':
cout << " " << endl;
system("Color 4F");
cout << "Podchodzac blizej czlowieka atakuje on ciebie i cie zabija." << endl;
cout << "Aby zagrac jeszcze raz zrestartuj gre!" << endl;
break;
case 'n':
cout << " " << endl;
cout << "Odchodzac od nieznanego czlowieka zaczyna on ciebie gonic. Mozesz uciec na zewnatrz ablo biec dalej." << endl;
cout << "Co wybierasz? 'd' = dalej lub 'z' = zewnatrz" << endl;
cin >> wybor4;
break;
}
switch(wybor4)
{
case 'd':
cout << " " << endl;
system("Color 4F");
cout << "Biegnac dalej w tunelu natrafiasz na slepy zaulek. Nieznajomy cie zabija." << endl;
cout << "Aby zagrac jeszcze raz zrestartuj gre!" << endl;
break;
case 'z':
cout << " " << endl;
cout << "Uciekajac na zewnatrz nieznajomy odpuszcza i wraca do tunelu." << endl;
cout << "Wracasz za nim? 't' lub 'n'" << endl;
cin >> wybor5;
break;
}
switch(wybor5)
{
case 't':
cout << " " << endl;
system("Color 4F");
cout << "Probojac wejsc do tunelu nienzajomy czajacy sie za rogiem cie zabija." << endl;
cout << "Aby zagrac jeszcze raz zrestartuj gre!" << endl;
break;
case 'n':
cout << " " << endl;
cout << "Nie wracajac juz do tunelu ratujesz sobie zycie." << endl;
sleep(2);
system("Color 2F");
cout << "Gratulacje! Przeszedles pierwszy poziom!" << endl;
sleep(1);
cout << "Gra stworzona przez ThePitereq (Piotr Olejniczak)" << endl;
sleep(2);
cout << "Teraz narysuj sobie medal!" << endl;
sleep(1);
system ("start C:\\Windows\\System32\\mspaint.exe");
break;
}
return 0;
}
{"html5":"htmlmixed","css":"css","javascript":"javascript","php":"php","python":"python","ruby":"ruby","lua":"text\/x-lua","bash":"text\/x-sh","go":"go","c":"text\/x-csrc","cpp":"text\/x-c++src","diff":"diff","latex":"stex","sql":"sql","xml":"xml","apl":"apl","asterisk":"asterisk","c_loadrunner":"text\/x-csrc","c_mac":"text\/x-csrc","coffeescript":"text\/x-coffeescript","csharp":"text\/x-csharp","d":"d","ecmascript":"javascript","erlang":"erlang","groovy":"text\/x-groovy","haskell":"text\/x-haskell","haxe":"text\/x-haxe","html4strict":"htmlmixed","java":"text\/x-java","java5":"text\/x-java","jquery":"javascript","mirc":"mirc","mysql":"sql","ocaml":"text\/x-ocaml","pascal":"text\/x-pascal","perl":"perl","perl6":"perl","plsql":"sql","properties":"text\/x-properties","q":"text\/x-q","scala":"scala","scheme":"text\/x-scheme","tcl":"text\/x-tcl","vb":"text\/x-vb","verilog":"text\/x-verilog","yaml":"text\/x-yaml","z80":"text\/x-z80"}