- Locales ['en'] = {
- - Globalne menu
- ['szatnia'] = 'Szatnia',
- ['cloak_change'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zmienić ubrania. ",
- ['citizen_wear'] = 'ubrania cywilne',
- ['job_wear'] = 'odzież robocza',
- ['bank_deposit_g'] = 'depozyt zabezpieczający ~ g ~ $',
- ['bank_deposit_r'] = 'depozyt zabezpieczający ~ r ~ $',
- ['bank_deposit2'] = '$ ~ s ~ został ci przedstawiony po twoim omdleniu.',
- ['bank_nodeposit'] = "nie masz depozytu zabezpieczającego",
- ['foot_work'] = 'musisz być pieszo, aby móc pracować.',
- ['next_point'] = 'przejdź do następnego kroku po ukończeniu tego.',
- ['security_deposit'] = 'podane zabezpieczenie będzie ~ g ~ $',
- ['not_your_vehicle'] = "to nie jest twój samochód lub musisz być kierowcą.",
- ['in_vehicle'] = 'musisz być w pojeździe.',
- ['wrong_point'] = "nie jesteś we właściwym miejscu dostawy.",
- ['max_limit'] = 'masz maksymalną:',
- ['not_enough'] = "nie masz dość",
- ['not_enough2'] = ', aby kontynuować to zadanie.',
- ['caution_taken'] = '~ s ~ został zabrany od ciebie.',
- ['caution_returned'] = '~ s ~ został ci zwrócony.',
- ['spawn_veh'] = 'spawn vehicle',
- ['spawn_veh_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zadzwonić do pojazdu dostawczego. ",
- ['spawn_truck_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby odrodzić wózek.',
- ['service_vh'] = 'pojazd serwisowy',
- ['return_vh'] = 'return pojazdu',
- ['return_vh_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zwrócić pojazd. ",
- ['delivery_point'] = 'punkt dostawy',
- ["dostawa"] = "dostawa",
- - Praca Lumber Jacka
- ['lj_locker_room'] = "Lumberjack's Locker Room",
- ['lj_mapblip'] = 'stos drewna',
- ['lj_wood'] = 'wood',
- ['lj_pickup'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby odzyskać drewno. ",
- ['lj_cutwood'] = 'cięcie drewna',
- ['lj_cutwood_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby wyciąć drewno. ",
- ['lj_board'] = 'deski',
- ['lj_planks'] = 'tablica paczek',
- ['lj_cutwood'] = 'ścięte drzewo',
- ['lj_pick_boards'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby pobrać tablice.',
- ['lj_deliver_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć tablice.',
- - Rybak
- ['fm_fish_locker'] = "Szatnia rybacka",
- ['fm_fish'] = 'ryba',
- ['fm_fish_area'] = "obszar połowów",
- ['fm_fish_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby łowić ryby. ",
- ['fm_spawnboat_title'] = 'spawn boat',
- ['fm_spawnboat'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zadzwonić na łódź.',
- ['fm_boat_title'] = 'boat',
- ['fm_boat_return_title'] = 'powrót łódki',
- ['fm_boat_return_button'] = 'Naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby przywrócić łódź. ",
- ['fm_deliver_fish'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć rybę. ",
- - Paliwo
- ['f_oil_refiner'] = 'Szafka do mycia ropy naftowej',
- ['f_drill_oil'] = 'drill for oil',
- ['f_fuel'] = 'oil',
- ['f_drillbutton'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby wykonać drążenie. ",
- ['f_fuel_refine'] = 'rafinuj olej',
- ['f_refine_fuel_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby doprecyzować.',
- ['f_fuel_mixture'] = 'rafinowany olej mieszany',
- ['f_gas'] = 'gas',
- ['f_fuel_mixture_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby wymieszać. ",
- ['f_deliver_gas'] = 'dostarcz gaz',
- ['f_deliver_gas_button'] = "naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć benzynę.",
- - Górnik
- ['m_miner_locker'] = "Szafka górnicza",
- ['m_rock'] = 'rock',
- ['m_pickrocks'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby pobrać skały. ",
- ['m_washrock'] = 'myte skały',
- ['m_rock_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby umyć skały. ",
- ['m_rock_smelting'] = 'smelthing',
- ['m_copper'] = 'copper',
- ['m_sell_copper'] = 'sprzedaj miedź',
- ['m_deliver_copper'] = 'Naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć miedź. ",
- ['m_iron'] = 'żelazo',
- ['m_sell_iron'] = 'sprzedaj żelazko',
- ['m_deliver_iron'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć żelazko. ",
- ['m_gold'] = "złoto",
- ['m_sell_gold'] = "sprzedaj złoto",
- ['m_deliver_gold'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć złoto. ",
- ['m_diamond'] = 'diament',
- ['m_sell_diamond'] = 'sprzedaj diament',
- ['m_deliver_diamond'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć diamenty. ",
- ['m_melt_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby stopić skały. ",
- - Reporter
- ['reporter_name'] = 'san Andreas Times',
- ['reporter_garage'] = 'Naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zejść do garażu. ",
- - Slaughterer
- ['s_slaughter_locker'] = "Butcher's Locker Room",
- ['s_hen'] = 'chicken coop',
- ['s_alive_chicken'] = 'live Chicken',
- ['s_catch_hen'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby złapać żywego kurczaka. ",
- ['s_slaughtered_chicken'] = "kurczak do zapakowania",
- ['s_chop_animal'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby posiekać kurczaki. ",
- ['s_slaught'] = "ubojnia",
- ['s_package'] = 'packaging',
- ['s_packagechicken'] = 'kurczak w zasobniku',
- ['s_unpackaged'] = "kurczak do zapakowania",
- ['s_unpackaged_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby ustawić kurczaka na tacy. ",
- ['s_deliver'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć tace z kurczakiem. ",
- - Projektant sukni
- ['dd_dress_locker'] = "sukienka Designer's Locker Room",
- ['dd_wool'] = 'wool',
- ['dd_pickup'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby pobrać wełnę. ",
- ['dd_fabric'] = 'fabric',
- ['dd_makefabric'] = 'Naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby utworzyć tkaninę. ",
- ['dd_clothing'] = 'odzież',
- ['dd_makeclothing'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby odzyskać ubranie. ",
- ['dd_deliver_clothes'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć ubrania. ",
- }